نرم افزار

نرم افزار امنیتی PGpgp برای تمام پلتفرم ها !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقت بخیر…در این پست با ما همراه باشید تا قابلیت های جالبی از برنامه ی امنیتی PGpgp رو به شما عزیزان معرفی کنیم.

امنیت در سیستم های بلک بری و سایر گوشی های هوشمند و خلاصه دنیای مجازی همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده  و هست. چندین برنامه در حال حاضر موجود می باشد که دستگاه های ما رو از نظر مکالمه ارسال پیام و… ایمن میکند و در حقیقت اطمینان خاطر خوبی به ما میدهد ،یکی از اون برنامه ها برنامه ی PGpgp میباشد.در این برنامه شما قابلیت ردوبدل کردن Encrypted و Descrypted Message رو با مخاطب مورد نظر دارید.به این صورت که شما میتوونید کد هایی رو به اطلاعاتتون بدید که کسی جز شما قادر به قفل گشایی آن ها نباشد.

در طول چند ماه اخیر سازنده ی این برنامه بسیار تلاش کرده تا قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه کند.قیمت این برنامه ۲٫۹۹$ هست اما برای  کسانی که امروز و هرچه سریع تر این app رو دانلود کنند رایگان خواهد بود.این برنامه BB کلاسیک رو هم پوشش خواهد داد و یک سری تغییرات در Ul داشته است.

و در آخر مانند همیشه برای دانلود نسخه ی رایگان کد GELDOFWASWRONG رو در بلک بری world /redeem وارد کنید.

   بسیار محدود

با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۷ نظر

  • سلام. یه سوال داشتم. من چطور میتونم از bbw خرید کنم؟ وقتی دکمه خرید رو میزنم و پسوردم رو وارد میکنم اخطار میده، مشکل از کجاس؟

    • سلام دوست عزیز..چه اخطاری میده دقیقا؟؟ از bbw با داشتن mastercard,visacard و… میتونید خرید کنید.

  • we ran into a problem while processing your request. please try again later.(PS1036ti)
    این error و میده بعد از زدن کد redeem…چند تا forum م خوندم اما مثکه راهی پیدا نکردن
    قابلیت اضافه کردن payment options هم نمیده بهم

    • دوست عزیز به دلیل محدود بودن برنامه در حال حاضر بعد از وارد کردن کد باید اخطار this item was part of a promotion that has now ended….. رو ببینید.که به معنای به اتمام رسیدن نسخه ی رایگان است.

  • من صبح چک کردم که میشد دانلودش کرد اما این error ی که نوشتم رو دادش که الانم مهلت دانلودش تمام شده!

  • با سلام,لطفا اگه ممکنه در خصوص کد رایگان……., GELD مختصر توضیح بدید و برای دریافت رایگان نرم افزارها بلک برای ورد کجا و چطوری باید این کد رو وارد کرد,با تشکر …

نظر بدهید