اخبار ویژه

نسخه تحت وب واتس آپ برای بلک بری

نوشته شده توسط علی بیژنی

در این پست قصد داریم شما را با ویژگی جدید واتس آپ آشنا کنیم

دوستان درچند پست اخیر مطلبی در مورد آپدیت جدید واتس آپ برای شما در سایت  قرار داده شد . یکی از ویژگی های این آپدیت همین نسخه تحت وب واتس آپ است که بعد از آپدیت کردن به نرم افزار شما افزوده می شود .

واتس‌اپ امروز با تأیید شایعاتی که مطرح بود، از صفحه‌ی web.whatsapp.com رو نمایی کرد. البته کماکان استفاده اصلی این برنامه‌ی محبوب از طریق اپلیکیشن موبایلی آن ممکن خواهد بود؛ با این حال کاربرانی هم هستند که بسیاری از وقت خود را در خانه یا محل کار، پای رایانه صرف می‌کنند و سرویس جدید واتس‌اپ برای آنها خبری خوش به حساب خواهد آمد. می‌توان نسخه‌ی تحت وب این برنامه را پلی بین کاربران موبایلی و رایانه عنوان کرد.

در حال حاضر و برای کار با نسخه‌ی تحت‌وب، می‌بایست تلفن شما کماکان به اینترنت متصل باشد؛ علاوه بر این پیغام‌های همه‌ی کاربران نیز در تلفن ثبت خواهد شد.البته واتس‌اپ به کاربران خود وعده داده انعطاف‌پذیری بیشتری را در آینده‌ای نه چندان دور داده است. سخنگوی تیم توسعه‌دهنده‌ی واتس‌اپ اظهار کرده که این کمپانی درصدد است تا تجربه‌ی مشابهی را برای کاربران iOS نیز رقم بزند؛ با این حال وی زمان مشخصی را برای این موضوع اعلام نکرده و بیان داشته: «ما واقعا امیدواریم که نسخه‌ی تحت‌وب برای شما و در تک‌تک روزهای زندگی‌تان، مفید واقع شود».

نقل از زومیت

آموزش استفاده در بلک بری :

۱٫ واتس آپ خود را از طریق بلک بری ورلد آپدیت کنید

۲٫ به آدرس web.whatsapp.com مراجعه کنید

۳٫ واتس آپ رو از طرق موبایل باز کنید سپس در محیط نرم افزار از بالا به پایین سویپ کنید و گزینه Whats app web رو انتخاب کنید

۴ . کد QR رو با موبایل اسکن کنید

درباره نویسنده

علی بیژنی

مدیر مسئول مجموعه بلک بری ایران

۹ نظر

نظر بدهید