اخبار

نیم نگاهی به بلک بری Rio >> Z20

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقتتون بخیر… در این پست قصد داریم شما عزیزان رو با محصول جدید بلک بری با نام Rio Z20 آشنا کنیم‌ پس با ما همراه باشید.

همانطور که مطلع هستید هنوز زمان زیادی از عرضه ی بلک بری کلاسیم محصول جدید و شیک شرکت بلک بری نمی گذرد که خبراز از عرضه ی محصول قدرتمند دیگری با نام  Rio Z20 به گوش میرسد.این محصول ظاهری نسبتا مناسب دارد با اندازه ای متوسط و معمولی شبیه به گوشی های هوشمند دیگر البته فقط از نظرظاهری گفتم.

به نظر من این گوشی تمام نیاز های یک کاربر متوسط  رو برطرف می کند و چیزی از دیگر گوشی های این برند کم ندارد.هنوز قیمت قطعی و دقیق برای Z20 تعیین نشده است و در اعضای تیم در حال تصمیم گیری هستند.

به گفته ی شرکت بلک بری این گوشی در ماه فوریه سال جدید میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد و پس از آن وارد بازار نیز میشود.

همانطور که Z30 در black friday که چندی پیش برگذار شد با استقبال خوبی از طرفداران رو به رو شد البته با کاهش قیمتی که در آن مراسم وجود داشت.بلک بری در نظر دارد تا برای فروش بهتر و بیشتر در مراسم مخصوصی باز هم کاهش قیمت رو داشته باشد تا مردم به راحتی قابل به تهیه آن باشند.

به نظر من بلک بری پس از عرضه ی پاسپورت و استقبال بی نظیر طرفداران این برند سطح توقعات رو بسیار بالا برده و محصول جدید باید خیلی خاص تر و جذاب تر از محصولات قبلی باشد تا بتواند نظرات طرفداران را به خود جلب کند.

برخی ویژگی های این گوشی هوشمند به شرح زیر خواهد بود:

صفحه نمایش: ۵” ۱۲۸۰ در۷۲۰

دوربین پشت: ۸ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۲ مگاپیکسل

باتری :۲۸۰۰ mAh Battery

پردازنده :Dual core 1.5 GHz

نظراتتون رو در رابطه با این گوشی مطرح کنید.

منتظر خبر های جدید و به روز در رابطه با Z20 به همراه عکس های بیشترباشید.

امیدوارم مورد توجهتون قرار گرفته باشد.

 با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۸ نظر

  • مسخره نیست ؟
    داره میشه عین سامسونگ !
    هی گوشیای شبیه هم میده بیرون

  • دقیقا با نظر شما دوستان موافقم ولی هیچی زد سی نمیشه واقعا شاهکاره.

  • سخت افزار z20 دقیقا همان سخت افزار z10  میباشد با این تفاوت که صفحه نمایش از ۴٫۲ به ۵ اینچ تغییر کرده و بواسطه همین ۰٫۸ اینچ افزایش از تراکم پیکسلی کاسته شده و مشکل باطری نیز حل شده است یعنی باطری از ۱۸۰۰ به ۲۸۰۰ میلی آمپر تغییر کرده است .

نظر بدهید