اخبار ویژه

همایش طراحی و ساخت برنامه بلک بری کلاسیک

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و همراهان بلک بری ایران سلام… وقت بخیر.در این پست قصد داریم راجع به همایشی که قرار است به طور online در بلک بری برگزار شود صحبت کنیم.ساعاتی پیش شرکت بلک بری با انتشار خبری حاکی از برگزاری همایشی online در ۳۰ اکتبر،طرفداران خودش رو متعجب کرد.

کسانی که علاقه به طراحی برنامه برای بلک بری کلاسیک دارند میتوانند گزارشی از همایش رو که قرار است در روز پنج شنبه ۳۰ اکتبر برگزار شود به صورت online ببینند.

این همایش online تجهیزاتی که طراحان نیاز دارند تا برنامه هاشون رو آماده کنند،آموزش خواهد داد؛به علاوه شرکت در این برنامه به کار آموزان کمک میکند تا چیز های جدید و جالبی که در مورد bb 10.3.1 معرفی میشود رو یاد بگیرند و با آن ها  آشنا بشوند،در ضمن نسخه ی رسمی به همراه معرفی کلاسیک منتشر خواهد شد.

این برنامه قرار است در پنج شنبه ۳۰ اکتبر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ (Eastern standard time ) برگزار شود.برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت نام

بلک بری ایران همراه شماست با جدیدترین اخبارها،آپدیت ها،برنامه ها و ….

با بلک بری ایران به روز باشید – با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۹ نظر

  • فکر کنم آمار و کاربران و همچنین تعداد نظرات وپشتیبانی های تیم ما ، و امکانات سایت ( اعم از تالار ، فروشگاه ، سیستم پشتیبانی ،…) مرجع بودن ما رو نشون میده و انتخاب نام بلک بری ایران کاملا برازنده این سایت و کاربرانش می باشد. موفق باشید.

  • من که مشتاقانه منتظر معرفی رسمی کلاسیک هستم. خیلی هم دوست دارم تا به ایران اومد بخرمش. واقعا کلمه ی کلاسیک برازندشه…..

    • تا چند روز دیگه آقا حسن در فروشگاه قرار داده میشود.

  • مگه نگفتید ۳۰ اکتبر رونمایی رسمی از کلاسیک هست/ پس چرامشخصاتش رو نمیذارید؟

  • آره اینارو خوندم میخوام بدونم الان معرفی رسمی شده یانه
    اگه نشده تاریخ معرفی رسمیش چه زمانیه؟

نظر بدهید