اخبار

همیار صوتی در بلک بری

نوشته شده توسط آرمین بهرامیان

با سلام خدمت دوستان عزیز ، همیار صوتی یکی از فاکتور های مهم برای گوشی های هوشمند است که شرکت بلک بری نیزمدتی است که در این عرصه خود نمایی می کند.مدتی پیش شرکت نوکیا در محصول های جدید خود همیار صوتی خود را که کورتانا نام داشت عرضه کرد، که این محصول ذهن همگان را درگیر خود کرد البته این را نیز می توان اضافه کرد که نوکیا با این حرکت فوق العاده خود موجب شد تا سهم بالای در بورس بدست آورد.

مدتی پس از این شرکت اپل همیار صوتی خود را به نام سیری را منتشر ساخت . که در آپدیت های جدید این همیار صوتی  ارائه کرد. بعد از انتشار این همیار صوتی رقابتی بزرگ بین این ۲ شرکت رخ داد که در اکثر آن ها شرکت نوکیا توانست رقیب خود را مغلوب کند.

مدتی پیش بود که سخنانی راجع به همیار صوتی بلک بری به گوش می رسید ، که چندی پیش شرکت بلک بری توانست همیار صوتی خود را در محصولات خود عرضه کند .
البته مشکلاتی نیز در این برنامه وجود داشت.که با وجود این مشکلات طرفداران بلک بری اسقبال خوبی از این برنامه کردند.اما پس از مدتی اعتراض همگان را به پا خواست.

حال بلک بری سعی کرده است که در آپدیت های جدید مشکلات قبلی همیار صوتی خود  را حل کند که به اندازه ای توانسته است این مشکلات را برطرف کند

لطفا نظرات خود را منعکس کنید.

پیروز و سرافراز باشید گروه بلک بری ایران

درباره نویسنده

آرمین بهرامیان

نظر بدهید