اخبار

پیش فروش پاسپورت سفید در کانادا !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقت  بخیر … در این پست همراه شما هستیم با خبری مبنی بر پیش فروش پاسپورت سفید در کانادا.

در ماه گذشته خبری در رابطه با  پاسپورت سفید داده بودیم… این گوشی زیبا و پرطرفدار هم اکنون در کانادا پیش فروش خود را آغاز کرده است.این گوشی سفید طبق خبرهایی که شرکت منتشر کرده است در آمریکا هنوز پیش فروش آن شروع نشده است.پاسپورت سفید رنگ هم اکنون از لینک زیر و با قیمت ۶۹۹$ قابل سفارش و خرید است.

همچنین به مطلب بالا اضافه کنم که زمزمه ی عرضه ی رنگ فریبنده ی مشکی قرمز این مدل در تعدادی محدود در روز بعد از شکرگذاری ( thanksgivimg ) وجود دارد .
“به نقل از یکی از کابران عزیز: شاهرخ

لینک خرید

با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۹ نظر

  • همچنین به مطلب بالا اضافه کنم که زمزمه ی عرضه ی رنگ فریبنده ی مشکی سیاه این مدل در تعدادی محدود در روز بعد از شکرگذاری ( thanksgivimg ) عرضه خواهد شد.

  • دوستان چراغ هشدار دهنده ی گوشی من بعد از ۳ روز خیلی کمرنگ شد جوری که دیده نمیشد و الان کلا از کار افتاده . تنظیمات رو چک کردم و همه چی درسته !! کسی تا حالا با این مشکل روبرو شده ؟! گوشیم Q10 هستش

      • چجوری میتونم بدستتون برسونم که تست بشه ؟

        هزینه ی تعویض حدودا چقد خواهد بود ؟

          • پس جا داره بهتون خسته نباشید بگم . لطفا اگه واستون امکان داره باطری های اوریجینال مدل های بلک بری رو هم برای فروشگاه تهیه کنین . ممنون

          • ممنونم دوست عزیز . تا هفته آینده اضافه می شود.

  • لطفا متن بالا را اصلاح بفرمایید :

    همچنین به مطلب بالا اضافه کنم که زمزمه ی عرضه ی رنگ فریبنده ی مشکی قرمز این مدل در تعدادی محدود در روز بعد از شکرگذاری ( thanksgivimg ) وجود دارد .

    با تشکر فراوان

نظر بدهید