اخبار

چشم داشت سامسونگ بر روی بلک بری !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و طرفداران بلک بری سلام وقت بخیر – در این پست با شما همراه هستیم با خبر هایی در رابطه با پیشنهاد سامسونگ به بلک بری !!!

همان طور که شما عزیزان مطلع هستید چندی پیش خبرهایی مبنی بر پیشنهاد های گوناگون سامسونگ به بلک بری برای خرید و یا حداقل کار با این شرکت به گوش میرسید.

سامسونگ علی رغم مخالفت های پیاپی از سوی شرکت بلک بری ،کماکان به پیشنهاد خود پابرجاست و قصد منصرفشدن ندارد.چندی پیش زمانی که برای اولین بار جواب منفی از سوی شرکت بلک بری شنید پیشنهاد خود را تکذیب کرد و گفت:هدف ما خرید شرکت نبوده و تنها قصد کار کردن با این شرکت را دارند و اعلام کردند که خواستاراستفاده ی سیستم عامل قدرتمند بلک بری روی گوشی های هوشمند خود هستند.

حال پس از گذشت کشمکش های مکرربلک بری باز هم به سامسونگ جواب منفی داد و در اصطلاح آب پاکی را روی دست سامسونگ ریخت.ما هم امیدواریم سامسونگ بالاخره کوتاه بیاد چون طرفداران بلک بری به شدت مخالف این امر هستند و نسبت به نشست ها واکنش نشان میدهند.

با بلک بر ایران همراه باشید – با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۵ نظر

  • یکی نیست بگه آخه چشم بادومی یه نگاهی به تاریخچه شرکتت بنداز یه نگاهی هم به تاریخچه بلک بری ببین در حد و حدود ما هستی

  • من دوست دارم سامسونگی بشه اینجوری هر دو پیشرفت می کنن

  • سلام من طرفدار پرپاقرص سامسونگ هستم و چون در این برهه زمانی چون میخواستم گوشی شیکی بخرم تنها انتخاب بلک بری بود و من بلک بری پاسپورت خریدیم و خیلی هم از اون راضی هستم و خیلی دوست دارم شرکت بلک بری به سامسونگ بپیونده چون به دنیایی از امکانات متصل میشه از تی وی گرفته تا موبایل و لپ تاپ و تبلت و … . در کل عالی میشه.

  • من بسیار خوشحالم که که بلک بری به سامسونگ دست رد داده . چون سیستم عامل بلک بری خاصه و طرفدارانش هم خاص .

    اگر بلک بری و سامسونگ باهم کار کنن و سیستم عامل بلک بری بره رو سامسونگ ، هیچ نفعی برای بلک بری نداره این سامسونگه که سود میبره با سیستم عامل جدید .( سیستم بلک بری فقط برای بلک بری )

نظر بدهید