اخبار

گامی دیگر برای سیستم اعلان بحران BlackBerry’s AtHoc

نوشته شده توسط سعید رستمی

با درود فراوان خدمت همه ی عزیزان

سرویس BlackBerry’s AtHoc یک سیستم اعلان هشدار برای مواقع بحران میباشد که سازمان ها و کارکنان بخش های مختلف را قادر میسازد تا با متصل نگهداشتن و آگاهی لحظه به لحظه از وقوع هرگونه خطر احتمالی مطلع باشند . در سال گذشته این سرویس در بخش های ساحلی چند کشور آسیایی برای آگاهی از خطرات وقوع سونامی استفاده شد .

بلک بری به تازگی در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که مجوز استفاده از این سرویس در بخش فدرال آمریکا را دریافت کرده و پس از گذراندن فرآیند های امنیتی سفت و سخت از سوی FedRAMP , اکنون میتواند به ارائه ی سرویس های امنیتی ابری در این بخش بپردازد .

جان چن :

بلک بری همواره در حفاظت از اطلاعات و فایل های خصوصی زبان زد بوده اما یکی از مهمترین و افتخار آمیزترین دارایی و ویژگی ما تامین امنیت انسانی میباشد . دریافت کردن مجوز برای ارائه سرویس ارتباطات بحران از سوی FedRAMP نشان دهنده ی تعهد ما به انجام خدمات و توسعه امنیتی در بخش های دولتی بوده است و این دلیل اعتماد دولت فدرال آمریکا به بلک بری برای رویکرد بخش امنیتی است .

account_safety_status_video

 

همانطور که در نشریه press منتشر شد ,سرویس AtHoc بلک بری اکنون بیش از ۷۰% از کارکنان بخش فدرال دولت آمریکا را تحت حفاظت دارد و با استفاده از سرویس های نرم افزاری و ابری ,  بخش های مهمی مثل کارکنان FAA , بخش مالیات , بخش تامین نیرو و …را پوشش داده است .

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

نظر بدهید