اخبار نرم افزار

آپدیت جدید bbm برای اندروید

نوشته شده توسط علی بیژنی

باعرض سلام در این پست در خدمت شما هستیم با اپدیت جدید BBM

آپدیت یکی مانده به آخر bbm برای آندروید، تمرکز زیادی بر روی تغییرات اپ داشت و به بهترین نحو ممکن در گوگل پلی عرضه شد، تغییرات این نسخه به گونه‌ای بودند که تغییرات نسخه جدید که هم اکنون قابل دریافت است اصلا به چشم نمی آید.

برای آخرین بروزرسانی که در گوگل پلی عرضه شد تغییرات چندان جدیدی وجود ندارد ولی با یک نگاه گذرا می توان متوجه تغییرات جدید آیکون status bar در این نسخه شد، طبیعتا باگ های موجود رفع شده و به وضوح شاهد بهبود عملکرد هستیم.

لینک دانلود اپ از گوگل پلی

درباره نویسنده

علی بیژنی

مدیر مسئول مجموعه بلک بری ایران

۶ نظر

  • سلام و عرض ادب
    من یک بار دیگه هم این خواهش رو مطرح کردم اما کسی توجهی نکرد. دوست داشتم در صورت امکان دوستان اگر گروه یا کانال خوبی در BBM میشناسند معرفی کنن و لینک بذارن. کانال فارسی پبدا کردنش سخه. حالا تو هر زمینه ای از فیلم تا مد و ماشین و حتی جوک و مطلب های علمی. اگه بصورت یک پست توی سایت گذاشته بشه و همیشه با خوندن کامنت های زیر اون بتونیم این مسئله رو پیگیری کنیم که دیگه عالی میشه. بازم ممنون بخاطر همه چیز. شما عالی هستید عالی بودید و بی نظیر خواهید ماند.

    • سلام دوست عزیز، فکر نمیکنم کانال فارسی در bbm فعالیت کنه اگر باشه مطالب قدیمی و خیلی وقت از آخرین اپدیت کانال میگذره.

        • Bbm مسنجری است که امکانات مختلفی دارد ولی متاسفانه طرفداران زیادی مخصوصا توی کشور خودمون پیدا نکرده حتی اولین مسنجری که کانال داشت BBM بود.

  • باعرض سلام وخسته نباشی
    چرا برنامهbbmروی گوشی htcعمل نمیکنه؟اگه راهنمایی کنید ممنون میشم،باتشکر از زحمات عزیزان در تیم بلک بری ایران

نظر بدهید