اخبار

گوشی هایی که در MWC 2017 رونمائی میشوند

نوشته شده توسط سعید رستمی

وقت خوش , قصد داریم در این پست گوشی هایی که قرار است در کنگره موبایل امسال معرفی شوند را یک مرور اجمالی کنیم

کنگره ی موبایل یا همان  MWC یک همایش سالانه تجاری پلت فرم و گوشی های  هوشمند میباشد که هر بار در یکی از شهرهای اروپا برگزار میشود و امسال  در شهر بارسلون اسپانیا برگزار میشود.امسال علاوه بر بلک بری , شرکت های دیگر هم از گوشی های جدید خود رونمائی میکنند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم .

 

HTC2

HTC ادعا کرده است که با یک پرچم دار وارد میدان میشود و  یک دیوایس  مجهز به پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ میباشد که بنا به شایعات نام آن HTC Ocean خواهد بود .

 

Huawei

phpivrpne

 

هواوی آماده ی معرفی یک دیوایس با نام P10 میباشد که  گفته میشود که مانند P9 از سیستم دو دوربین استفاده میکند .

 

 

 

 

Lenovo / Motorola

phpxszpgw

دو شرکت موتورولا و لنووو قصد معرفی سری جدید موتورولا با نام Moto G5 و Moto G5 Plus را دارند که دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی میباشد .

Nokia

4

انتظار میرود نوکیا دوباره با یک گوشی اندرویدی با نام  Nokia 8 پا به بازار میگزارد که ظاهرا صفحه نمایش آن ۵٫۵ اینچی است که دارای رم ۶ گیگابایتی است و از پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 835 بهره میبرد .

 

Sony

php33xlyj

سونی قرار است سری دوم X خود را با نام Xperia X2 را عرضه کند که مطمونا از آن به عنوان پرچمدار جدید این برند یاد میشود , طبق گفته ها صفحه نمایش آن ۴K میباشد و و دارای ۴ گیگابایت رم میباشد .

Samsung

phpnqvafg

در حالیکه همه انتظار رونمائی از سری جدید گلکسی یعنی Galaxy S8 را داشتند این شرکت برخلاف انتظارات قصد دارد در این همایش از تبلت جدید خود با نام  Samsung Galaxy Tab S3 رونمائی کند .این تبلت ۹٫۷ اینچی دارای ۴ گیگابایت رم میباشد .

 

BlackBerry

1

و شاید یکی از مهمترین اتفاقات این کنگره رونمائی از  گوشی جدید شرکت بلک بری و شرکت TCL میباشد و بسیاری مشتاق این دیوایس خاص هستند مرکوری نام اولین گوشی بلک بری با کیبورد فیزیکی که از سیستم عامل اندرویدی پشتیبانی میکند.

 

 

 

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

نظر بدهید