آموزش ها

آموزش Copy و Cut کردن متن در پریو

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز در این آموزش همراه شما هستیم با آموزش کپی و کات کردن متن در بلک بری پریو


زمان زیادی از عرضه ی نخستین اندرویدی بلک بری نمی گذرد که آموزش ها ویدئو های بسیار زیادی را از این گوشی در سایت برای شما عزیزان آماده کردیم.حال در این مطلب با ما همراه باشید با آموزش کپی کردن و کات کردن متن در این غول سخت افزار.

چگونه یک متن را انتخاب کنیم

قبل از این که یک متن را کپی و یا کات کنید باید بدانید که چگونه آن را انتخاب کنید.چند راه مختلف در بلک بری پریو برای این کار وجود دارند:

برای انتخاب یک متن دوبار بر روی آن کلیک کنید یا همان تاچ در حقیقت و یا این که بر روی کلمه ی مورد نظر چند صدم ثانیه انگشتانتان را نگه دارید متن مورد نظر انتخاب شود و در ادامه تا جایی که مد نظرتون هست Shift دهید.

راه دوم دو بار تاچ کردن روی کیبورد QWERTY می باشد.با انجام این عمل آیکون انتخاب را برروی صفحه ی نمایش خواهید دید.پس از انتخاب کلید شیفت را فشار دهید و انگشتتان را در امتداد کیبورد فیزیکی ببرید تا متن مورد نظر را به طور کامل انتخاب کنید.

چگونه Copy و Cut کنیم

پس از انتخاب متن مورد نظر شما منوی متن را خواهید دید برخی مواقع در بالای متن و برخی موارد  در پایین که این موضوع بستگی به برنامه مورد نظر دارد.

برای برداشتن کامل متن یا همان کات گزینه ی Cut یا priv_cut و برای کپی کردن نیز گزینه ی Copy یا priv_copy را انتخاب کنید.

چگونه متن را قرار دهیم

مکانی را که می خواهید متن کپی و یا کات شده را در آن جا قرار دهید تاچ کنید و سپس گزینه ی Insert و یا priv_paste را کلیک کنید.برای راهنمایی و آموزش های بیش تر می توانید به قسمت tutorials(آموزش) بلک بری پریو مراجعه کنید.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

نظر بدهید