آموزش ها

امنیت در مرورگر بلک بری ۱۰

نوشته شده توسط ابراهیم آلانی

با سلام خدمت همه عزیزان و بلک بری داران،همانطور که می دانید امنیت در بلک بری همیشه حرف اول را زده است و کاملا تایید شده می باشد،اینبار با شما هستیم تا در این پست امنیت در مرورگر بلک بری را با هم بررسی کنیم…

با استفاده کردن از حالت پریوات در براوزر بلک بری کلیه تاریخچه ی جستجو ها و صفحه های شما و کوکی هاتون بکلی محو خواهند شد.

***********************************************************************************Private Brower مرورگر امن************************************************************************************

در OS 10.3.1 گزینه تنظیمات یا همان سه نقطه را بزنید و به setting بروید و در آنجا به بخش private and security رفته و گزینه اول private browsing را فعال نمایید.

در OS 10.3.2 گزینه تنظیمات یا همان سه نقطه را بزنید و به setting بروید در اینجا گزینه سوم همان private browsing می باشد که با فعال کردن آن مرورگر شما امن تر خواهد شد.البته شما قادر هستید خودتان نیز بصورت دستی تاریخچه خود را پاک کنید با استفاده از دو گزینه اول در این قسمت تنظیمات.

توجه داشته باشید برای اینکه این امنیت در مرورگر بلک بری شما فعال باشد باید هر بار که مرورگر را باز می کنید عملیات بالا را انجام دهید.

☘به میزان افراد بشر نیکبختی وجود دارد
اما برای به دست آوردن همه ی آنها فقط یک کلید وجود دارد …
اراده…☘

شاد و موفق باشید                                            ابراهیم آلانی_تیم بلک بری ایران

 

درباره نویسنده

ابراهیم آلانی

ebrahim.alan@gmail.com
telegram.me/Ebrahim_Alani_Official

۵ نظر

نظر بدهید