نقد و بررسی

بررسی ۵ نکته قبل از خرید پریو !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیزی که قصد خرید بلک بری پریو محصول جدید بلک را دارند تا انتهای این پست با ما همراه باشند


همان طور که در جریان هستید این روزها بازار دنیای هوشمند پر شده است از اخبار جدیدترین و اولین محصول اندرویدی بلک بری – تیم بلک بری ایران هم تمامی سعی خود را می کند تا تمامی خبرهای پیرامون موضوع را پوشش دهد تا کاربران عزیز بلک بری ایران کوچک ترین خلاء را احساس نکنند.

حال در این پست قصد داریم تا ۵ نکته ی مهم را که قبل از خرید باید بدانید به همراه هم بررسی کنیم.۵ نکته ای که شاید انتظارش را نداشته باشید و از دید شما دور باشد.در رابطه با ویژگی های ظاهری و سخت افزاری این دیوایس مطالب بسیاری و هم چنین عکس ها و ویدئوهای بسیاری  در سایت قرار داده شده است.


BlackBerry-Priv-12

۱٫نازک بودن پریو

پریو بسیار نازک است و ضخامت بسیار کمی دارد و در مقایسه با سایر Slider هایی که در ذهن دارید بدون شک پریو نازک ترین خواهد بود.اگر پریو را در دستانتان تا به حال نگرفته اید شاید باورش کمی سخت باشد اما ضخامت ۹٫۴ میلی متری این دیواس قدرتمند تجربه ی جدیدی را به شما انتقال خواهد داد.پریو حتی ضخیم تر از Moto X می باشد اما طول زیاد آن حامل یک باتری ۳۴۱۰ میلی آمپری است که از تمامی باتری های روز دنیای تکنولوژی قدرتمند تر است.قطعا نازک ترین هوشمند دنیا نیست اما با این حال به نظر من ظاهر بسیار جذابی دارد و از طراحی خوبی برخوردار است.

BlackBerry-Priv-17

۲٫اندرویدی بودن پریو

پریو اولین اندرویدی بلک خواهد بود که به زودی در دست طرفداران مشاهده خواهید کرد.اما در مقایسه با سایر اندرویدی های بازار اصلا قابل مقایسه نیست و مقایسه ی آن با سایرین اشتباه است.اندروید در این دیوایس بسیار بهینه شده است و حفره های امنیتی با استفاده از تغییرات بسیار و افزودن برخی قابلیت ها و نرم افزار ها از جمله Dtek به صفر میل می کند.کاربران بلک بری در کنار سیستم عاملی قدرتمند نیز می توانند از تنوع بسیار برنامه های اندرویدی و پشتیبانی گوگل پلی نیز لذت و استفاده ی کافی را ببرند.پریو با اندروید ۵٫۱٫۱ Lollipop عرضه خواهد شد.در رابطه با آپدیت اندرویدی Marhmallow پریو اولین دیوایس در دریافت این آپدیت نخواهد بود اما قطعا به سرعت آن را دریافت خواهد کرد.

BlackBerry-Priv-11

۳٫مناسب بودن کیبورد پریو

کاربران قدیمی بلک بری از قدرتمند بودن کیبورد های فیزیکی بلک اطلاعات کافی دارند.اما تایپ کردن با این کیبورد تجربه ی متفاوتی را به شما خواهد داد.قابلیت لمس کردن کیبورد فیزیکی در مواقع ضروری از جمله انتخاب متن،بالا/پایین کردن صفحه نمایش و بسیاری از کارهای دیگر بسیار در این کیبورد کاربردی و مناسب هستند.

BlackBerry-Priv-6

۴٫صفحه نمایش خمیده

گوشی های خمیده ی پریو در مقایسه با سامسونگ Galaxy S6 Edge بسیار کاربردی تر هستند و برای منظور و هدف خاصی طراحی شده اند.این ویژگی به کاربران اجازه ی دسترسی آسان و راحت به تقویم،مخاطبین،هاب و … را می دهد و کاربران تنها با تاچ کردن کناره ها به این ویژگی پی خواهند برد.

BlackBerry-Priv-4

۵٫گرم شدن پریو

اگرچه پریو در حال حاضر لقب غول دنیای تکنولوژی را از لحاظ کانفیگ سخت افزاری به دوش می کشد اما کار کردن با این گوشی نشان داده است که این سخت افزار ها به خوبی با یکدیگر سینک نشده اند و پردازنده ی Snapdragon 808 که روی پریو سوار است در کارهای سنگین بازهم جواب گو نیست و سبب گرم شدن غیرطبیعی دیوایس می شود.و کمی زودتر از میانگین و مدت زمان قابل انتظار داغ می شود.

و در آخر هم عکس هایی متفاوت را به همراه هم تماشا می کنیم:


امیدواریم مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۷ نظر

  • سلام و درود بر بلک بری بازان
    -امروز اعلام شده گوشی های قاچاق فعال نمیشن … برای بلک بری دارها و اونایی که بعدا میخرن چی پیش میاد ؟ لطفا روشن توضیح بدین مثه همیشه .
    با تشکر

    • وقت بخیر دوست عزیز منبع خبرتون رو بدید دوست عزیز

      • سه دفعه است من دارم لینک میدم البته یکیش اینجا نبوده و بعد چند ساعت نظرم حذف میشه … شک کردم نکنه واقعا می خواد بلک بری از کار بیفته تو. ایران ….
        لطفا بررسی کنید

        • لینک دادن به هر سایتی مخالف با قوانین سایت است
          در ضمن اگر قرار بود اتفاقی قرار رخ دهد مراجع معتبر و رسمی با تاریخ اعلام می کردند

          • خودتون منبع خواستید من که بدون لینک پرسیدم …

          • حرفتون درست دوست عزیز اما متاسفانه اجازه منتشر کردن هر منبعی رو نداریم.

    • با پرداخت مبلغی مشکل رفع میشه (حدود ۵۰ هزار تومان)
      ولی فعلا خبری نیست ;)))

  • پردازنده اسپنددراگون ۸۱۰خیلی داغ میکرد که روی گوشی های lg ۴ ازش استفاده نکردن بجاش۸۰۸ استفاده کردن تا داغ نکنه ..فک نکنم به اندازه ۸۱۰ داغ کنه مدل۸۰۸

  • به عنوان یک مصرف کننده بلک بری رو به عنوان یک گوشی خاص همراه با سیستم عامل فوق العادش انتخاب کردم قطعا اگر اندروید میخواستم برند های دیگه رو انتخاب میکردم
    به نظرم اگرم بلک بری به ساختن گوشی های خاص خودش ادامه میداد مثل پورش دیزاین ها یا گوشی های شبیه پاسپورت موفق تر بود
    رقابت با سامسونگ،سونی،ال جی ،اچ تی سی ،ایسوس ،موتورولا و خیلی دیگه از شرکت ها در دنیای اندروید واقعا سخته
    اما امیدوارم بلک بری به سرنوشت نوکیا دچار نشه…

  • یه سوال الان این مدل دیگه سیستم عامل خوده بلک بری رو نداره ؟ یعنی برنامه های سیستم عامل بلک روش اجرا نمیشه ؟
    اگه نداشت یعنی اپدیت برنامه های سیستم عامل خود بلک دیگه نمیاد ؟

      • با سلام مرسی از پاسختون
        قیمت این گوشی چنده؟
        پس من همون پاسپورت بگیرم و اپدیت برنامه هاش میاد؟

        • وقت بخیر – ۲۸۰۰ حدودا در ابتدا تا ۳ میلیون و نهایت تا ۲۶۰۰ پایین خواهد آمد – بل ازبلک بری حالا حالا ها پشتیبانی خواهد شد.

  • بإسلام خدمت دوستان
    خواهش میکنم راهنمایی کنیید چطوری آپسن حدس کلمات رو از کیبورد بلک بری PRIV حذف کنم ممنون میشم

  • سلام اینکه کارت حافظه تا ۲۰۰ گیگ ساپورت میکنه درسته یعنی کارت اس دی ۲۰۰ بگیری گوشی میخونه ؟

نظر بدهید