آموزش ها

حس برتر Priv را قبل از همه احساس کنید (آموزش)

نوشته شده توسط بهنام قلئي

بلک بری داران و مشتاقان بلک بری وقت بخیر -در این پست همراه ما باشید با شبیه ساز نخستین اندرویدی بلک


همان طور که مطلع هستید نخستین اندرویدی بلک بری به نام بلک بری پریو مدتی دیگر عرضه ی جهانی خواهد شد و خیلی زود به کشور عزیزمان ایران خواهد رسید.مطالب زیادی در سایت پیرامون این اندرویدی وجود دارد.

فیلم های آموزشی متنوع،عکس های بسیار زیاد و بررسی های انجام شده ای که بسیار دقیق و ریز هستند و پریو را از تمام زوایا و جوانب به چالش می کشند.در این مدت تمامی سعی تیم بر این بوده است تا تمام حقایق را در رابطه با پریو بررسی کند تا عزیزانی که قصد خرید این گوشی را دارند به راحتی و با خیال آسوده آن را خریداری کنند.

سیستم عامل این محصول اندروید ۶٫۰ Marsh-mallow خواهد بود که توسط تیم بلک بهینه شده است و به گفته ی شرکت امنیت در آن همانند سایر دیوایس های بلک است و حفره های امنیتی در آن تقریبا به صفر میل می کند.در رابطه با فیزیک پریو در پست های مختلف بحث شده است و اندازه ی مناسب آن به نظر می رسد نیازهای تمامی کاربران با هر سلیقه ای را برطرف کند.وجو کیبورد مجازی و فیزیکی،دو فلش LED در پشت و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی و خلاصه صفحه نمایش خمیده  و حافظه داخلی ۳۲ گیگ نوید از یک غول سخت افزار را در دنیای تکنولوژی می دهد.

وجود همچین دیوایس قوی و قدرتمندی در دنیای تکنولوژی بی شک سطح فضای رقابتی را در میان سایر پرچمداران بالاتر خواهد برد و راه را برای آینده ای رویایی برای هوشمندهایی رویایی باز خواهد کرد.

حال احساس کردیم وجود یک شبیه ساز در سایت برای حس کردن پریو اندرویدی قبل از خرید بسیار مناسب می باشد.در این آموزش شما قادر خواهید بود با برخی ویژگی های جانبی و جزیی گوشی از جمله: روشن خاموش کردن،افزایش و کاهش صدا،کیبورد فیزیکی و… بیش از پیش آشنا شوید.

در ابتدا و قبل از هرچیز از نصب بودن آخرین نسخه ی برنامه های Android Studio و Android SDK بر روی سیستم خود اطمینان حاصل کنید(۵٫۱٫۱ API 22).اگر این دو برنامه را بر روی سیستم خود دارید یا نصب کردید پوسته ی اندرویدی مورد نظر را از اینجا دانلود کنید.

 پس از دانلود فایل و نصب برنامه های مورد نظر مراحل زیر را برای ساخت یک دیوایس مجازی و یا شبیه ساز دنبال کنید:

فایل پوسته ی پریو را که به صورت فایل زیپ دانلود کردید از حالت زیپ خارج کرده و آن را به محل نصبی <path to your local sdk> \ platforms \ android-xx \ skins انتقال دهید.

در برنامه Android Studio روی گزینه ی AVD manager کلیک کرده و پس از آن نوبت به وارد کردن پوسته به برنامه می باشد.حال روی Create Virtual Device> Import Hardware Profiles کلیک کرده و فایل مورد نظر را وارد کنید.

مسیر راهنما : path to your local sdk> \ platforms \ andriod-xx \ skins \ PRIV \ device.xml

مطمئن شوید که Priv در لیست دیوایس ها موجود باشد.مانند عکس زیر:

Priv-Emul-1

در صورت ظاهر نشدن پریو،یک بار  Select Hardware را به طور کامل ببندید و کنسل کنید و مجدد Create Virtual Device کلیک کنید  و یک بار دیگر رفرش کنید تا ظاهر شود.اگر از ویندوز ۶۴بیتی استفاده می کنید مانند عکس زیر گزینه ی x86_64 را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

Priv-Emul-21

 

حال برای تنظمیات بیش تر و حرفه ای تر باید روی گزینه ی Show Advanced Settings کلیک کنید.حال گزینه هایی مانند Name Android Virtual Device (AVD)
Scale and orientation
The orientation of the camera
Network Features

را یش رو داریم که می توانیم به طور دلخواه آن ها را تغییر دهیم اما پیشنهاد می کنیم تنظیمات پیش فرض را اگر حرفه ای نیستید دست نزنید.

توصیه ما به شما : به دلیل محدودیت فضا بهتر است که رم را Up to 3 گیگ و VM heap را ۱۲۸ مگ انتخاب کنید تا فضای زیادی از حافظه ی شما بر روی سیستم مشغول نشود.

Priv-Emul-3

در آخر هم روی گزینه ی Finish کلیک کرده – مراحل به اتمام رسی حال شما می توانید شروع کنید و پریو را از نزدیک تر احساس کنید.امیدواریم این آموزش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۶ نظر

نظر بدهید