اخبار

خبری جالب در رابطه با بلک بری !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

درود و وقت بخیر حضور طرفداران و مشتاقان بلک بری ایران – در این پست همراه شما هستیم با آماری که دقایقی پیش در رابطه با این برند منتشر شد.


طی آماری که در ZDnet منتشر شد ، آمریکایی ها بلک بری را بیش تر از همه نگه می دارند .در این مقاله اشاره کرده است کسانی که در آمریکا از بلک بری استفاده می کنند کمترین تعویض گوشی هوشند را دارند و از بلک بری خود  به طور میانگین ۳۲ ماه استفاده می کنند که این آمار در مقایسه با سایر برندها بسیار چشم گیر است.

به طور مثال طرفداران آیفون هر ۲۵ ماه ، سامسنوگی ها هر ۱۸ ماه و در نهایت نوکیا هر ۱۶ ماه دیوایس های خود را تعویض می کنند.

اما چرا بلک بری این آمار خیره کننده را به خود اختصاص داده است ؟؟؟آیا به دلیل محدودیت تنوع ؟

خیر ، همان طور که مطلع هستید بلک بری در چند سال گذشته در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند سطح بالا و با کیفیت بسیار فعال و موفق بوده است اما به راستی چه دلیلی باعث وجود این آمار شده است ؟

دلیل این اتفاق قیمت پایین محصولات بلک بری در مقایسه با به طور مثال آیفون می باشد.سیاستی که در طی سال های اخیر بلک بری برای به دست گرفتن بازار جهانی پیاده کرده است بسیار موفق بوده و طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود کشانده است.

وجود گوشی هایی با سطح و کیفیت بالا همچون Passport ، Classic و… با قیمت مناسب و نسبتا پایین تر نسبت به رقبا باعث شده است تا روند رشد طرفداران بلک بری در دنیای هوشمند بسیار سریع و محسوس باشد.

شما عزیزان نیز میتوانید مدت زمان استفاده از گوشی خود و نیز مدل و رضایت خود را در همین پست بیان کنید تا ما هم آماری نسبی در این رابطه داشته باشیم.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۲۱ نظر

  • یک ماه! :دی اما صددرصد راضی!
    و این رضایت و انتخاب خوب رو مدیون سایت شما هستم!

  • من یکساله بلک بری. زد۳۰دارم،واقعا ناراضی هستم،در این مدت بلک بری حتی نتونسته یک آپدیت درست و حسابی بده بیرون،و ما با مشکلات ریز و درشتش فقط منتظریم شاید معجزه ای بشه!! واقعا خسته شدم… از طرفی حتی بسیاری از اپ های پرطرفدار رو هم نداره و باید اندروید نصب کنی که مشکلات خودش رو داره… واقعا چرا باید بلک بری داشته باشیم؟! فقط چون خاصه!!! من منتظر نکسوس جدید ال جی هستم و مطمعنم بلک بری کاملا نابود میشه اگر با همین وضعیت ادامه بده.

    • من هم بیش از یکسال زد۳۰ داشتم و الان هم چندماهی میشه که Leap دارم. از نظر نرم افزاری به هیچ وجه کمبودی رو احساس نکردم. تمام app های مورد نیازم رو گوشی به خوبی اجرا میشه. با توجه به اینکه پزشک هستم تنها اپلیکیشنی که نیاز داشتم و نسخه اندرویدیش روون اجرا نشد Medscape بود که به اجای اون از Epocrate و Omnio استفاده کردم… هر برنامه ی دیگه ای هم که نیاز داشتم تو BBW موجود بوده، … حتی نرم افزار Drugs تو خود BBW وجود داره که تنها مشکلش رایگان نبودنشه! سایر برنامه های معروف هم مثل تلگرام و اینستا که مشکلی ندارن،نمیدونم منظورتون از اپ های پرطرفدار چیه؟! … از طرفی سیستم عامل بلک بری به هیچ وجه با اندروید قابل مقایسه نیست … من مدت زیادی HTC داشتم ولی الان که اندروید دستم میگیرم انگار اسباب بازی دستم گرفتم! در هر صورت بستگی به شخص و نیازهاش داره!!! اگه به برنامه ها و بازی های خیلی زیاد و متنوع علاقه دارید میتونید برید سراغ اندروید !

    • برای شما آیفون یا اندروید مناسب تره. بلکبری امتیازات خودش و طرفداران خودش رو داره. یک گوشی عام نیست.

  • من اول از همه گوشیها از آیفون استفاده کردم همه مدلاش تا به امروز از هر مدلش یعنی ۶ ماه نگذشته بود دغدغم بود که عوضش کنم واقعا عوض میکردمشون سامسونگ و اینا هم نهایتش ۲ماه الانم بلک بری دارم نزدیک ۲سالی میشه هیچ مشکلی باهاش ندارم تصمیم عوض کردنش هم ندارم حتا مدلهای بالاتر خیلی راضیم از بلک بری زد ۳۰ یم

  • z30 5 ماه و کاملا راضی به طوری که میخوام یه Q10 هم بخرم
    ممنون از این همه اطلاعات دسته اول و جامع

  • اول جاوا بعد سیمبین بعد اندروید ۱۲۳۴۵ بعد ویندوز فون ۸-۸٫۱ بعدبلک بری os10 و بعد مهمتر black berry classic
    و بعد دیگه هیچ تا بمیرم

  • سلام
    بازم ممنون از زحماتتون
    من ز۱۰ دارم نزدیک ۲ ساله هنوزم که هنوز راضیم، بعد این پاسپورت میگیرم .

  • با سلام به دوستان من گوشی classic دارم متاسفانه telegram همش توش هنگ میکنه جدیدا برنامه های جدیدی که از اندروید مارکت ها می گیرم هم هنگ می کنن …

    • بله برای همه این مشکل هست – اما سعی کنید از پار هاب دانلود کنید.

  • ۲ سال ، Z10 مشکی
    و خیلی هم راضیم ازش بجز این که OTG نداره و بعضی برنامه ها روش اجرا نمیشه مثل بانکی ها و برنامه های خاص کاری

    • درود دوست عزیز OTG کار می کنه رویZ10 بستگی به مدل داره و برنامه های بانکی مثل تجارت بانک و پاسارگاد و برخی دیگر هم اوکی هستن باید تست کنید.

  • ۲ماه هست که پاسپورت دارم جدیدترین مشکل و بزرگترین مشکلم اینه که شب با ۵۰ درصد شارژ گوشی رو میزارم صبح با ۱۰ درصدر شارژ مواجه میشم.هیچ استفاده ای هم نمی کنم.وای فای بلوتوث ان اف سی وی پی ان خاموش نت گوشی هم خاموشه و وضعیت سیمکارت روی e هست نه E ولی بازم زود خالی می کنه به نظرم خیلیییی زوده همیشه ۲ روز یا ۱٫۵ روزه شارژ می کردم الان هر روز.از مدیران سایت خواهش میکنم کمک کنند.واقعا اعصابمو خورد کرده.ممنون

    • درود دوست عزیز طبیعی نیست این مصرف باتری – نسخه ی گوشیتون چی هستش؟؟

  • من تاحالا ندیدم بلکبری هنگ کنه.واقعا چیزه عجیبیه.از نظر کیفیت ساخت دقیقا با اپل برابری میکنه.من خودمم دلم نمیاد بلکبریمو با اسباب بازی های توی بازار عوض کنم.هرجاهم میرم همیشه گوشیم دسته اینو اونه که ببینن چه موجودیه.حالا اگه سامسونگ و هواوی داشتم باید توی جیبم قایمش میکردم.اون ارم made in mexico رو با یه اپل۶هم عوض نمیکنم.

  • با سلام
    من مدتیه از passport استفاده میکنم
    همه چیزش عالیه
    فقط زمان اپدیت از طریق خود گوشی تا ۸۰۰ مگ بیشتر نمیتونه دانلود کنه و استاپ میکنه

نظر بدهید