اخبار

مقاله ای برای رفع مشکلات !!!(به زودی)

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و طرفداران بلک بری ایران – در این پست هدف اطلاع رسانی در رابطه با مقاله ای جدید میباشد.


بسیاری از دوستان عزیز این روزها متاسفانه بعد از به روزرسانی مشکلات ریز و درشتی دارند و علی رغم ساپورت تیم در تمامی ساعات (تقریبا ۲۴ ساعت) و وجود سیستم پرسش و پاسخ ، خلا مقاله ای کامل و جامع در زمینه ی به روز رسانی و مشکلات آن احساس می شود.

به همین دلیل تیم بلک بری ایران در راستای رضایت شما عزیزان در حال آماده کردن مقاله در این رابطه می باشد که در آن به مشکلات ریز و درشت و همین طور راه کارهای آن و… اشاره خواهد شد.

حال شما عزیزان در راستای رسیدن به این هدف ، نکاتی را که فکر می کنید لازم و ضروری می باشد که در این مقاله ذکر شود ، حتما اطلاع رسانی کنید تا از نظرات ارزشمند شما نیز استفاده کنیم.

به لطف شما و تلاش تیم مقاله ی جامع و کاملی را شاهد خواهیم بود.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۲۱ نظر

  • یه مشکل خنده داری که وجود داره و من راه حلی براش پیدا نکردم اینه….
    وقتی با خوده گوشی میخوایی آپدیت کنی او اس رو مثلاً برای من که زد ۳۰ هست ۱٫۶۰ گیگ حجمه آپدیته… با هر قندشکنی هم که زدم باز قطع میشه…. میخوام ببینم راه حلی وجود داره که دوباره اقدام به آپدیت کردم از اول شروع نکنه….
    سپاس

    • برنامه Dubsmash هم روی او اس بلک بری جوابگو نیست راه حلی برای اجراش اگه بود اعلام کنید
      ممنون

  • من هرچى سوال میپرسم یا حتى میل میزنم هیچ کسى جوابمو نمیده. مشکل مهمى هم هست لطفا کمکم کنید. اگر ممکنه میلى بدید که مشکلمو مطرح کنم چون اینجا نمیشه نوشت طولانیه . ممنون

  • من تو کار این بلک بری موندم واقعا چون ادم وقتی که با گوشی بلک بری در کل کار میکنه یه مشکل توش پیدا میکنه که انشاءالله تو os 10.3.3 اون مشکل هم بر طرف بشه اون مشکل هم select all هست یعنی اگه ۱۰۰تا ایمیل برام بیاد بای همشونو دونه دونه مارک کنم که این کار هم خیلی زمان برو مشکله اصلا select all برای تمام گوشیها خیلی کاربرد داره مخصوصا برا بلک بری.

  • سلام خسته نباشید. گوشی من Z10 stl100-3 هست با ورژن ۱۰٫۳٫۲٫۲۱۶۸ رسمی.
    مشکلم اینه وقتی کسی باهام تماس میگیره تا ۳-۴ ثانیه صدامون برا هم نمیرسه. آیا این فقط مشکل منه یا بقیه هم این باگ رو دارن؟ و آیا تو ورژنای بعد درست میشه؟ خیلی ممنون

    • برنامه ی خاصی در رابطه با ظبط تماس یا غیره اگر نصب هست بر روی گوشی پاک کنید – اگر اوکی نشده از نسخه ی OS هست دوست عزیز باید آپدیت کنید.- طبیعی نیست

      • برنامه ی parrot رو گوشیم نصبه که برای ضبط صدا هست. البته برا ضبط صدای تماس نیست. یعنی پاکش کنم؟
        حالا اگه پاک کردم و درست نشد با آپدیت به نسخه های بعد درست میشه؟ کدوم آپدیت مد نظر شما هست؟

  • لطفا روشی هم برای نصب codec برنامه های پخش ویدیوی مثل mx player ,mobo player و امثال این ها پیدا کنید

  • سلام
    خسته نباشید. میخواستم ببینم راهی هت که سایفون کل device رو تونل کنه؟ من z30 دارم فقط مرورگر خودش کار میکنه

نظر بدهید