اخبار

مروری بر تصمیم گیری ها در بلک بری !

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقت بخیر…در این پست قصد داریم نیم نگاهی به تصمیم هایی که توسط شرکت بلک بری و سایر گرفته شده است و به زودی عملی خواهند شد بپردازیم.

اخیرا ویدئویی از MIT Enterprise فروم در هنگ کنگ جایی که John Chen ,Blackberry CEO به عنوان سخنگوی میهمان در آنجا حضور داشت متشر شد؛Chen در این ویدئو گفت : که بلک بری کلاسیک حدودا در ماه دسامبر روانه ی بازار خواهد شد.

کمی پس از منتشر شدن این ویدئو Chen خبرهایی مبنی بر دستگاه هایی که قرار است به طور قطع رونمایی کند،داد.در دقیقه ی ۱٫۲۹ از این ویدئو وی خاطر نشان کرد که شرکت در حال کار کردن بر روی تبلت و دستگاه دیگری است که کیبورد خواهد داشت.

در ماه آپریل این شرکت اعلام کرده بود : که یک تبلت در سال ۲۰۱۵ روانه ی بازار خواهد کرد و Chen نیز این خبر را تایید کرده است.

اما بلک بری هنوز صحت PlayBook2 را تایید نکرده است.

اما وسیله ای جدید که گفته شده است در حال بررسی است چه چیزی میتواند باشد ؟به نظر می آید این وسیله تاشو باشد اما به نظرتون یک تبلت دارای کیبورد خواهد بود ؟

تصویر مجازی از دستگاه طبق گفته های شرکت به شکل زیر است:

blackberry-concealable-keyboard

با تمام این فرضیه ها یعنی ممکن است بلک بری لب تاپ روانه ی بازار کند ؟زمان این رو به ما نشان خواهد داد.

به نظر ما خیلی خوب و جذاب خواهد بود که شرکت روی همچین چیزی کار میکنه اما همینطور که Chen در ویدئو گفته است کلاسیک یک دستگاه خیلی خوب با صفحه نمایش لمسی و کیبورد خواهد بود.

لینک دانلود ویدئوی کنفرانس به زبان انگلیسی

به دلیل طولانی بودن ویدئو لینک دانلود رو برای شما عزیزان قرار دادیم تا کسانی که بیش تر پیگیر هستند رجوع کنند.

رضایت شما افتخار ماست

 

درباره نویسنده

بهنام قلئي

نظر بدهید