آموزش ها نرم افزار

قفل کردن برنامه های بلک بری اندرویدی با IObit Applock

نوشته شده توسط سعید رستمی

با عرض وقت بخیر خدمت همراهان ارجمند سایت بلک بری ایران

بسیار پیش آمده برای کسانی که نمیخواهند تلفن همراهشان را اطرافیان بردارند و یا نمیخواهند وارد برنامه های مختلف از جمله فیسبوک , ایمیل و … شوند . در این پست با کمک برنامه IObit Applock به این افراد آموزش خواهیم داد که چگونه برنامه ها و قسمت های شخصی مختلف گوشی اندرویدی شان را قفل و رمزگذاری کنند .

مراحل زیر را گام به گام طی کنید :

               ۱٫ابتدا برنامه IObit AppLock  را از لینک زیر دانلود کنید .( این برنامه بر روی دیوایس های اندرویدی نسخه ۴٫۰٫۳ قابل اجرا میباشد )

IObit AppLock

     ۲٫برای شروع  ابتدا برنامه از شما رمز یا الگو میخواهد , آن را وارد کنید سپس در مرحله بعد گزینه Bind را زده تا از طریق ایمیل پسورد یا الگو را ریکاوری کند .

1

 

 

 ۳٫کار با این برنامه بسیار ساده میباشد , در منو اصلی برنامه همانطور که در تصویر زیر ملاحظه میکنید میتوانید برنامه ها و قسمت های مختلف گوشی را بدلخواه برای رمزگذاری انتخاب کنید , بر روی ایکون قفل بزنید و سپس به مرحله بعد وارد جزئیات دسترسی میشوید .

2

 

 

          ۴٫در قسمت برنامه های قفل شده شما میتوانید تنظیمات بیشتری انجام دهید مانند قفل کردن پیام ها و ناتیفیکشن و همچنین قفل کردن از طریق چهره را تنظیم کنید .

3

برای مثال در حالت پیشفرض زمانیکه یک پیام از برنامه قفل شده دریافت میکنید , آن پیام در قسمت ناتیفیکشن براحتی توسط شخص دیگر قابل مشاهده است اما وقتی قفل ناتیفیکشن را فعال کنید این کار غیر ممکن است .

4

 

برای قفل گذاری از طریق تشخیص چهره ( Face Lock) شما از طریق منو سمت چپ میتوانید آن را انتخاب و فعال کرده تا از طریق دوربین چهره را شناسایی کند .

5

دیگر ویژگی های این برنامه :

  • پشتیبانی از قفل کردن توسط سنسور اثر انگشت
  • قفل کردن برنامه های سیستمی مانند وای فای , بلوتوث , مخاطبین و …
  • قفل کردن برنامه های کاربردی و اجتماعی 
  • بسیاری از ویژگی های دیگر

لازم به ذکر است که برای استفاده از تمامی ویژگی های این برنامه باید نسخه کامل آن با قیمت  $ ۲٫۹۹ خریداری شود .

 

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۴ نظر

  • سلام باتشکر از سایت خوبتون
    من ی مشکل اساسی دارم BLACKberry dtek60 دارم و موقع نصب نرم افزار یا اجرا یه نرم افزار ارور همپوشانی میده و منو میفرسته تو این قمست نرم افزار ها draw over other apps لطفا منو برای رفع این مشکل راهنمایی کنین ممنون میشو

  • با سلام . بنده برنامه نصب کردم خوب کار می‌کنه فقط وقتی گوشی زنگ میخوره باید حتما اول قفل باز کنی تا تماس جواب بدید و مشخصات نمیاره. این کار زمانبره و مثلاً در پشت فرمان خیلی خطرناکه. راه حلی داره؟؟؟ ممنونم

    • سلام دوست عزیز
      از بخش تنظیمات نرم افزار تماس رو غیر فعال کردید ؟

نظر بدهید