تصویر و ویدئو نقد و بررسی

ویدئو فارسی نقد و بررسی محصول جدید بلک بری : Leap !!!

درود وقت بخیر دوستان عزیز و طرفداران پر و پاقرص بلک بری ایران – در این پست همراه شما هستیم با ویدئویی به زبان فارسی از نقد و بررسی بلک بری Leap .

شما رو به دیدن این ویدئو با حجم ۴۷ مگ دعوت میکنم ،امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیرد:

 

با بلک بری ایران همراه باشید

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۱ نظر

  • سلام خسته نباشید.شما بین z30 و leap کدوم رو پیشنهاد میدید؟ و چرا؟ قیمت کدوم ارزونتره؟ و اینکه دوربین همون کیفیته (از لحاظ مگا پیکسل) ایا فرقی هم داره؟

  • ریویوتون رو میشد بیشتر روش کار کرد
    ولی بازم درود به شرفتون

  • با سلام و خسته نباشید.من یه سوالی داشتم و جوابمو از توی این ویدئو پیدا کردم اما واقعا به نظرم این ویدئو “نقد و بررسی” نبود بلکه فقط معرفی و unboxing گوشی لیپ بود..این حرفای توی ویدئو رو هرکسی قبل از دیدن ویدئو هم میدونست که مثلا باطریش ۲۸۰۰ هست یا بقیه مطالب…
    سوال من این بود که آیا سیستم عامل بلک بری ،نرم افزار های اندروید با فرمت apk رو اجرا می کنه یا نه،که توی ویدئو گفتین اجرا می کنه.حالا یه سوال جدید برام پیش اومده که اگر سیستم عامل بلک بری نرم افزارهای اندروید رو بدون مشکل اجرا میکنه پس چه نیازی بود که گوشی جدیدش،پریو رو با سیستم عامل اندروید بده بیرون و سنت شکنی کنه..
    امیدوارم از لحن رفام ناراحت نشین،آخه من خیلی به برند بلک بری علاقه مندم اما هیچ کجا جواب سوالامو پیدا نمیکنم..!
    ممنون و متشکر..

    • وقت بخیر دوست عزیز – نقد و بررسی گوشی بررسی سیستم عامل OS بلک بری نیست – این که بلک بری OS از اندروید پشتیبانی می کند یا نه سوالی هست که شما در هر دیوایس بلک بری برید پاسخش یکسان است چون سیستم عامل بلک بری به دلیل پایه و بیس نرم افزاری و زبان های یکسان برنامه نویسی قابلیت پشتیبانی از اندروید را دارد – سوال دیگر هم باز متاسفانه به بررسی گوشی هیچ ارتباطی ندارد – اما پاسخ سوال :هدف بلک بری از استفاده از سیستم عامل اندروید به دست گرفتن بازار با امنیت بالا هست – زیرا اندروید حفره های امنیتی بسیار دارد که بلک بری با امنیت بالا این حفره ها را به حداقل رساند – با این کار هم طرفداران اندرویدی پیدا کرد و محبوب شد هم در بین بلک بری داران جایگاهی خاص پیدا کرد.

      • ممنونم ازتون که وقت میذارین و با صبر و حوصله هم اخبار و مطالب رو روی سایت قرار میدید،هم مشاوره و راهنمایی میدین…
        پس با این حساب،سیستم عامل OS نرم افزارای اندروید رو اجرا میکنه..آیا ممکنه که توی اجرای این نرم افزارا مشکلی برای گوشی یا سیستم عامل پیش بیاد یا مثلا با نرم افزارای خاصی مشکل داشته باشه؟چون یه جا خوندم که سیستم عامل بلک بری نرم افزارای اندروید رو بصورت Runtime اجرا میکنه..(بجز نرم افزارایی مث واتس اپ که نسخه ی مخصوص OS اون موجود هست.منظور همون فرمت apk). به نظرم با این فرض،ممکنه به CPU فشار بیاد یا مثلا گوشی بیش ازحد داغ بشه..
        قبلا عذر خواهی میکنم که وقت شریفتون رو با سوالام میگیرم.این سوالا به این خاطره که من بیشتر از اینکه به گوشی خاصی علاقه داشته باشم،به برند و سیستم عامل بلک بری علاقه مندم و به نظرم سیستم عامل خاص،بهتر از ظاهر فیزیکی خاصه..و شماهم که معتبرترین مرجع دراین مورد هستید..
        در مورد لیپ هم اگه نکته ای تو نظرتون هست بگین..احتمالا بخوام بخرمش…
        بازم ممنون و متشکر..

        • سلام دوست عزیز خواهش می کنم
          نرم افزار های آندروید باید تعدادشان و همچنین حجم آنها کم باشد درغیر این صورت به موبایل آسیب می رسانند
          چرا که نرم افزار ها رو شبیه سازی می کنه
          خواهش می کنم دوست عزیز وظیفه است ، سوالی بود در خدمتیم

  • آق سلام خسته نباشید ممنون از راهنمایی هاتون من گوشیم بلک بری لیپ متاسفانه نمیدونم چرا این گوشی زیاد هنگ میکنه و برنامه ها رو دیر لود میکنه به نظرتون ایرادش چیه وقتی وقتی روشن میشه یا ریستش میکنی تا تموم چیز هایی که رو حافظشه تا ده دقیقه طول میکشه تا اونا رو لود کنه از ۱۶گیگ حافظه داخلیشم فقط ۸ گیگش رو اشغال کردم ممنون میشم راهنماییم کنید.

نظر بدهید