اخبار

پیاده سازی Blackberry Radar در سیستم های حمل و نقل

نوشته شده توسط سعید فروتن

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان بلک بری ایران در این پست با شما هستیم با خبری در مورد سیستم جدید  Blackberry Radar .


همانطور که چندی پیش در مورد آن صحبت کردیم Blackberry Radar سیستمی است برای رد یابی لحظه ای وسایل و هر چیزی که مورد نظر ما باشد ،حال این سیستم به طور رسمی در این گونه شرکت ها پیاده سازی شده است .

توسط این سیستم کمپانی های خدمات جابجایی می توانند کنترل حمل و نقل کانتینر ها، تریلی ها و وسایل نقلیه خود را همراه با افزایش دقت زمان تحویل ، کاهش دستبرد و  در نتیجه افزایش ارزش سهامشان ارتقا دهند.

همچنین این سیستم با کمترین هزینه و به همراه ساده ترین فرامین قابلیت راه اندازی دارد که هر  شرکت های مختلف بسیاری  را به سوی خود جذب خواهد کرد .

Radar-iot

تنها زمان بسیارکوتاهی در تریلر ها و وسایل حمل ونقل طول خواهد کشید تا این قطعه مختصا جغرافیایی ، دما ، رطوبت ، آب و هوا وانواع فرامین تعریف شده برای هشدار را در صفحه ای ساده نمایش دهد ،در همین حال دفتر مدیریتی شرکت کاربر می تواند به راحتی به سیستم بلک بری وارد شده و تمامی شرایط وسیله در حال حرکت مورد نظر را کنترل کنند. همچنین می تواند دستورات و هشدار های مرتبط را به وی ارسال کند.

به علاوه این سیستم قابلیت های شخصی سازی فراوانی همچون قابلیت نصب انواع برنامه های مختلف را دارد و بلک بری روز به روز در حال گسترش خدمات و قابلیت های آن است.

امیدواریم از مطالب این پست استفاده لازم را برده باشید 

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

نظر بدهید