آموزش ها

کلیدهای میانبر در کیبورد پریو !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

بلک بری داران عزیز و طرفداران پر و پاقرص بلک بری ایران در این پست همراه شما هستیم با کلیدهای میانبر در پریو


نخستین بلک بری اندرویدی  که چندی پیش منتشر شد خیلی زود تر و سریع تر از انتظار در بین طرفداران جایگاه اصلی خودش را پیدا کرد.پریو با سخت افزار قدرتمندی که دارد لقب غول سخت افزاری را با خود یدک می کشد.بارها و بارها در رابطه با ویژگی های سخت افزاری این بلک بری اندرویدی درسایت صحبت شده است.

همه روزه ویدئوهای بسیاری و خبرهای متفاوتی هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری منتشر می شود.حال امروز با یکی دیگر از قابلیت های پریو همراه شما هستیم.

همه ی افراد دوست دارند تا کیبورد مورد علاقه ی خود و طبق سلیقه ی خود را داشته باشند.همه ی ما تجربه ی کلید های میانبر را در تمامی گوشی های بلک داشته باشیم.حال در پریو نیز شاهد این قابلیت جالب  و بسیار کاربردی خواهیم بود.البته برخی بر این باورند که میانبر در پریو عملکرد نسبتا بهتری در مقایسه با سایر دیوایس های بلک بری داشته است اما خب این باور چندان ثبات ندارد.

کیبورد بلک بری پریو برخی از کلید های میانبر را به صورت پیش فرض بر روی خود داراست.اما شما در این دیوایس قادر خواهید بود تا کلید های میانبر را مطابق سلیقه ی خود تنظیم کنید.یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که شما می توانید مثلا دو برنامه یا دو کار را بر روی یک کلید تنظیم کنید.یک برنامه با فشردن کلید و برنامه ی دیگر با فشردن و نگه داشتن آن انجام خواهد شد.

در ادامه برخی از کیبورد های میانبر را که به طور پیش فرض بر روی پریو ست هستند را بررسی خواهیم کرد:

Preloaded-KBS-Priv

A : باز کردن لیست مخاطبین

B : بازکردن مرورگر

C : فرستادن میل

D : اضافه کردن نت در برنامه Notes

H : باز کردن Help گوشی یا همان کمک رسان

K : قفل کردن صفحه نمایش

L : باز کردن تقویم در روزی که هستید

M : باز کردن بلک بری هاب

N : باز کردن BBM بلک بری مسنجر

O : باز کردن تنظیمات

P : بازکردن history یا تاریخچه ی تماس ها

S : باز کردن محیط جست و جو برای برنامه ای خاص

T : اضافه کردن ماموریت یا وظیفه در برنامه Task

U : باز کردن ماشین حساب دیوایس

W : بازکردن میل صوتی

دوستان عزیز در جریا باشید در پریو شما نیز قادر خواهید بود هر نوع کلید میانبری را که خود ترجیح می دهید در گوشی ست کنید و همین طور اگر علاقه ای به کلید های میانبر روی کیبورد فیزیکی خود ندارید می توانید آن ها را به طور کامل غیر فعال کنید.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۲۰ نظر

نظر بدهید